Victoria's Secret beställningen

Jaa, min Victoria's Secret beställning har äntligen kommit! :D A, eller alla utom en grej. Nu är Fanny lycklig, allt passade bra, så ingen behövs skickas tillbaka.

Den här i svart och brun
 

plus den här som var på rea för 50 kr.
image50 (ja det är små rosa kaniner som åker skidor och hjärtan på den :p perfekt för mys)


Denna väntar jag fortfarande på, kom snart!




Sen ikväll så har min älskade käraste mamma hjälpt mig med en uppsats, är nästan klar nu :) yeey! Så nu kan den lämnas in som planerat på onsdag. Tack mami <3<3

Kommentarer
Postat av: nicole

hehe aaa visst är dom snygga :D

2008-03-04 @ 17:22:40
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0