shopping

Heej.
Har varit en riktig shoppinghelg för mig, igår var jag ute med Saga och idag åkte jag och mamma ner för att använda alla våra rabattchackar. 1000 kr på h&m hade vi, så det blev en del. Bl.a. en jättefin vårjacka till mig :) Och så var det lite på åhlens också, men ingen aning om summan. Vet iaf att de enda vi behövde betala på allt var 16,50 haha, det är liksom ingenting :P Så riktig lyckad shopping med andra ord :D

Igår solade jag och S också. Fick faktiskt lite färg, skönt, så man inte ser helt likblek ut...
På den shoppingturen blev det två fina koftor och en tunkia, så nu måte jag hålla i pengarna ett tag. Ska bara beställa ett par vårskor också.... ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0