Recension

Kom just på att varken jag eller F har skrivit någon kommentar om filmen vi var och såg igår.
Filmen heter 27Dresses och de flesta har säkert hört  om den  den handlar om  Jane (Katherine Heigl) som har varit bridesmaid (kommer inte på det svenska ordet) 27gånger. Hon vill gifta sig själv men mannen hon är kär i är hennes chef och han är inte intresserad av henne. en dag kommer hennes syster hem på besök poch chefen faller för henne istället, friar och hela Janes liv förstörs. mer säjer jag inte om handlingen men jag tycker att filmen var helt okej, klart sevärd men inte en film jag kommer köpa så fort den kommer ut på dvd.

Onödigt vetande är att lillasystern spelas av ingen mindre än svenska Malin Åkerman.

Den får 3/5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0