onsdag

Har varit barnvakt idag åt Amanda, det gick jättebra :) Hon är så söt, när jag jag kom började hon skirika faaaanny, faaaaanny är här!! miiin faaaanny! Haha, gullet!
Måste dock säga att teletubbis lär vara typ världens konstigaste barnprogram.... Jag menar dom små sakerna bara skrattar hela tiden, och säger hej och hej då. Jag fattar inte grejen...

Ikväll blir det äntligen en kväll utan att jag behöver göra någonting, så i vanlig ordning ska jag lägga mig i sängen med en kopp chailatte och kolla på top model :) vad annars gör man en onsdag? ♥

image55

Kommentarer
Postat av: Julia

haha söt unge det låter som :) fan hon åkte ut sen ju hon victoria i top model! inte bra, tyckte om henne :(

2008-03-07 @ 10:09:57
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0