Lördag

Min dator har slutat funka där av det lilla antalet uppdateringar de senaste två dagarna.
I alla fall idag har jag träffat my på stan och dels sprungit runt och shoppat, köpte en ny rakhyvel, en kjol/tröja  från hm och en leav-in inpackning till håret från glodwell. Det plus att vi han gå på tre stycken fotoutställningar, detn första var bara skum, den andra var väldigt fin och intressant och den tredje var fin, den sista var även gjord av två elever på min skola så när vi endå var på stan för att kolla på utställningar så passade vi på att gå förbi Lava och titta på den.

Nu har jag i alla fall just tagit ett bad, hur mysigt som helst. Var ju även tvyngen att testa den nya rakhyveln :)hehe

Ikväll ska jag i alla fall träffa några vänner, det lutar åt fest men man vet aldrig...
men trevligt kommer vi få i alla fall.

hoppas ni haft en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0