god dag

Idag har vi sovmorgon till halv 1, så jag har fått en massa gjort :) Vart på gymmet en timme, och sen till frisören, där jag toppade mig. Blev riktigt fint, och så klippte jag upp lite också, så håret får mer volym. Världens sötaste frisör hade jag, han kan vell inte vart mer än 20, och stod där och berättade om sin fondation som var helt fel färg XP

I eftermiddag tänkte jag ta med mig Saga på en skoutförsäljning jag blivt bjuden till, det är på vårens och sommarnes skor, så förhoppningsvis hittar vi nått fint :)

Nu ska jag äta frukost som jag totalt glömde bort tidigare.. Ha en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tack detsamma :)

2008-03-06 @ 12:03:21
URL: http://velu.blogg.se
Postat av: Helena

Skönt med sovmorgon. Låter som en ganska behaglig dag, men ev lite skoshopping på eftermiddagen. Ha en jättebra dag!

2008-03-06 @ 13:10:36
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0