uppdate från dalen

hejehej
ledsen för dålig uppdate här från dem nordligare delarna av Sverige .
Just nu ligger jag i vår lägenhet/stuga/radhus what ever det mnu kallas med grova magsmärtor så jag passar på att blogga lite.
Jag ramla efter ett hopp i går och fick någonting doktorn kallade njurskakning, typ någon form av hjärnskakning fast i njurarna så jag får inte åka snowboard tills det har blivit bättre. Inte så kul men vad kan man göra?

Samtidigt som jag sitter här i värmen och intalar mig själv att detta ändå är bättre än att jag skulle spräckt njurarna så kollar jag på Janice Dickinson modeling agency på datorn.

love love


Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Oj läskigt?? Hoppas du blir bättre :)

2008-02-29 @ 22:01:29
URL: http://annihoney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0