Söndag

Sitter med fötterna i mitt fotbad som bubblar och massesar och jag vet inte allt och bara låter dom slappna av. Igår tog nämligen jag och Saga en promenad i det vackra vädret ner till stan. Självklart var jag tvungen att ta mina nya klackar som jag aldrig gått i. Så gick vi somsagt runt på stan i några timmar, och sen hem igen. Eller till solariumet som ligger på vägen. Vet inte om vi blev jättebruna, kanske lite, men billgit var det iaf, 1 kr i minuten. Så där ska vi nog göra återbesök. :) Men våra stackars fötter... aj, aj!


Trots att det är lov och helg idag tänke jag försöka böja lite med en uppsats. Tråkigare än nått annat, jag vet, men den måste ju göras nån gång. blä. 

Så jag hoppas ni får en roligare söndag än mig ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0