Inlägg nummer ett.

Funderade över vad jag skulle skriva i det allra första "riktiga" inlägget men kom inte på något bra så jag antar att detta inlägg får innehålla helgens äventyr.

Fredag eftermiddag spenderades i Haninge med Fanny, My, Kristin och Frida. Den mesta tiden gick åt att göra oss i ordning för Rickards (My's "pojkvän") fest. Jag hade aldrig träffat honom förrut så jag var mer uppspelt för det än för själva festen.
Men i alla fall väl hemma hos honom kom det endel trevligt folk, finget riktigt drag men festen dög på en fredag.

Lördag . Det blev lite mycket dricka under fredagkvällen så jag hade planerat att ha en lungn kväll framför tven på lördagen men det slutade endå med att jag hamna på en fest i skarpnäck. Eller fest och fest det var ett gäng udda människor som satt i en soffa och diskuterade vad de testat för snark medans deras rökpipa gick från mun till mun. Jag och en polare bestämnde oss för att dra redan klockan 11:15 men medans vi stod och väntade på bussen hörde vi att grannhuset hade fest och crasha den festen istället.
När vi kom dit visade det säj att det var en kille i min klass som hade festen. Passande. Så lördagen slutade till slut nån gång efter tre.

♥ Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0