Min blonda vän

Ja, såhär kan det gå för en mobil om Sonja äger den:

Igår stod hon och duschade, när hon plötsligt fick för sig att ta bilder på sig själv. Hon ställde mobilen i badrumsskåpet och poseade glatt (naken då) med duschkrämen. Tills mobilen åkte ner i handfatet fullt av vatten! Inte tänkte hon då på att torka den, utan fortsatte glatt med sitt.
Idag var mobilen totaltdöd, så vi åkte in med den. Killen som jobbar där får igång mobilen, och vad är det första han ser? BILDERNA!! Asso ni skulle sett hans min XD hohoho

sen dog den igen så vi gick tillbaka, den här gången till en annan kille. Men hans byxor satt så jävla tajt att när Sonja pratade med honom kollade hon rakt ner på hans paket, inte så diskret heller, eftersom han hela tiden försökte få ögonkontskt med henne, ganska kul... Sen frågade han om den möjligtvis blivit utsatt för vatten. Nej, utbrister Sonja då, kanske lite ångor...

HAHA sötnos, jag älskar dig!
( obs hon har godkännt detta inlägg :P )

image167

Kommentarer
Postat av: Sonja

HAHA XD Jag avlider! Idag var jag inte på topp asså! MIHI, jag låter som ett sex-maniac!!!
Lav yah!!!!!

2008-04-24 @ 21:18:27
URL: http://SonjaLandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0