leka

image174

okej tänkte ta och hoppa över alla hälsningsfraser i det här inlägget och gå rakt på sak eller nått.
sitter och skirver detta inlägg på mitt tak och har sällskap av F som försöker redigera några bilder vi får se hur bra det går för henne ..hö.
taket är vårt nya favorit häng, vi hade planerat att ligga och sola här men solen leker kurragömma så dom planerna fick vi skjuta upp..

Annars idag har vi strosat runt på stan och bland annant besökt VR mingel där F fixade håret, blev grymt och jag lyckades fixa två gratis fanta (wiehoo)
så efter det drog vi hem och festa loss på fanta chakara och naturgodis :)

nu titta solen fram så nu ska jag ägna mig åt den puss.

Kommentarer
Postat av: Julia

gratis fanta är minsann inte dåligt!

2008-04-27 @ 09:26:43
URL: http://juliaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0