behövde bara skriva av mig

En disskution om motsatser på svenskan , dom sa att allt måste ha en motsats för att det ska kunna förklaras men vad händer då när man är två motsatser? jag är glad men olyklig och aldrig förut har mitt egna liv varit min största sorg. samtidigt älskar jag mina medmänniskor dom är min sockerpiller, dem gör mig lycklig utan bieffekter men ingen kan ordna upp livet jag lever. klumpen i hjärtat blir lite tyngre för varje dag jag måste bära det med mig som ett foster i magen lever det på min näring och har likt en parasit fastnat på hjärtat, jag funderar på att börja räkna dagarna tills jag hamnar i en sjukhussäng på karolinska men om jag får samma säng som mormor bir allt bra då kan vi leva tillammans i harmoni i nangilima. jag kan spela några meloier på min gitarr nere vid vattnet och vi kan diskutera livet, för vi har all tid i världen.
Men om man ska se på mitt liv ur ett sannings enligt perspektiv så tror jag att vi alla skulle komma fram till att ingen bypass operation skulle rätta till det som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0